2 Temmuz 2016 Cumartesi

DÖNDÜM AMA ELİ BOŞ DÖNMEDİM! KORE DİZİSİ SEVENLER BURAYA!!

Malum size uzun süreden beri yazamıyorum. Stajdı mezuniyetti derken dolu dolu bir sene geçirdim. Sizlere çok güzel 3 kore dizisiyle geri dönüyorum.
Üçünün de 2016'ya damgasının vuran ve vuracak olan diziler olduğunun garantisini verebilirim.Birisi henüz bitmemiş dizi o yüzden vuracak diyorum. Kısaca konularından bahsedip resimlerini paylaşacağım sizinle.
LUCKY ROMANCE
Halen devam etmekte olan bir dizi. Henüz 4 bölüm izleyebildim ama konusu beni tamamen içine çekti diyebilirim. ''Can You Hear My Heart'' (izlemediyseniz mutlaka izleyin favorilerim arasındaki dizilerdendir kendisi) dizisinden bildiğim Hwang Jung Eum ablamız başrolde. (Daha önceki dizilerinden Kill Me Heal Me hakkındaki yorumumu okumak için tık tık :). Oyunculuğu gerçekten iyi bi hatun.Her ne kadar bazen abartılı bulsam da bütün dizilerini severek izliyorum. Tarzını değiştirmiş ve saçlarını kısacık kestirmiş. Oldukça yakışmış kendisine. 
Diğer başrol erkek oyuncusu da Ryoo Joon Yeol. İlk defa bu dizide izliyorum kendisini ama hemen hayran kaldım diyebilirim. Çok değişik bir havası var diyebilirim. İzlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız.



Konu olarak; Sim Bo Nui (Hwang Jung Eum) falcılara inananmaktadır. Bir gün, falcı ona 1986 yılı doğumlu bakire bir erkek ile beraber uyumazsa, kaplan yılında öleceğini söyler.Sonrasında Bo Nui falcının belirttiği bu kriterleri taşıyan birini aramaya başlar.Daha sonra kendi stüdyo binasının sahibi Soo Ho ile karşılaşır. Soo Ho, kirasını ödemediği için onu evinden atar.Onlar, birbirleriyle mücadeleye girerler.Bu sırada,Bo Nui falcı tarafından belirlenen koşullara Soo Ho'nun uyduğunu fark eder.Soo Ho, evlilik öncesi birlikteliğe inanmayan birisidir..
Diziyi izlemek istiyorsanız en çok sevdiğim kore dizisi izleme platformu olan Koreantürk'ten izleyebilirsiniz. Bunun için tık tık :)
ANOTHER MİSS OH
Bu diziyide daha dün bitirmiş bulunuyorum. Ağlamalı gülmeli güzel bir dizi. Büyük bi aşk hikayesi gerçekten. Başrol oyuncularının da ilk defa izledim. Bu dizilerinden sonra önceki dizilerinide izlemeye karar verdim. 
Ne kadar aşk dolu olduğunu görüyosunuz:) 
Hayatları birbirinin tam tersi olan, aynı ismi paylaşan (Oh Hae Young)
iki kadın hakkındaki romantik-gizem dizisidir. Oh Hae Young ortalama görünümlü, ortalama zekada ve sakar biridir.Liseden beri sürekli daha popüler, yetenekli ve iyi bir zekası olan diğerOh Hae Young'un gölgesinde kalmıştır. İronik olan ise liseden mezun olduktan sonra aynı şirkette Müdür Yardımcısı ve Ekip Yöneticisi olarak çalışmaya başlamalarıdır.Tüm bunların merkezindeki Park Do Kyung, bu iki kadın arasında aklınızı başınızdan alacak bir kadere sahiptir.Film endüstrisinin en iyi ses yönetmeni ve işinde mükemmelliyetçi olan Do Kyung bir gün aniden kısa vadeli olaral geleceği görme yeteneği kazanır. Ve Park Do Kyung, bu iki kadının hayatına girerek kendisini çözmeye çalışır.
İzlemek için tık tık :)
ENTERTAİNER
Ji Sung dendi mi o dizi izlenir zaten. Kill Me Heal Me' deki o müthiş oyunculuğu bendeki değerini daha çok arttırdı diyebilirim. CNBLUE dinleyenleriniz varsa bateristimiz Kang Min Hyuk'da dizimizin başrollerinden. Açıkçası dizi beni ortalarda azıcık sıksa da sonlarda kendini toparladı. Hemencecik bitirmeme sebep oldu. Konusu: Shin Suk-Ho, büyük bir eğlence şirketinde yönetici olarak çalışmaktadır, fakat daha sonra küçük bir eğlence şirketinin CEO’su olmuştur.Shin Suk-Ho daha sonra bir grup kurmak için kolları sıvar, ve Shin Suk-Ho gerçek ve başarılı bir yönetici olur. 
Korenin eğlence dünyasının karanlık yüzünü aydınlatıcı bir dizi olmuş. Bu yüzden Kore'de yayından kaldırmak için imza kampanyaları bile başlatılmış diye duydum. Açıkcası Koreliler işine gelmemiş bu dizi. Bence gayet güzel ve izlenilebilir.  İzlemek için tık tık :)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Artemisin Feneri Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang