28 Haziran 2015 Pazar

NE JOHN SNOW ÖLDÜ MÜ?: GAME OF THRONES!!

Dünyada en çok izlenen diziymiş bende izliyim bari benim neyim eksik diye başladım. Sonra ne mi oldu dördüncü bölümde bıraktım. Açık sahneleri o kadar çok ki izlemek istememiştim. Ben bıraktım ama arkadaş grubumdaki herkes izleyince tekrar başlamak zorunda kaldım. İyi ki, iyi ki başlamışım. Eminim bi çok kişinin hayatının dizisidir. Kurgusu, oyuncuları harika gerçekten. Türk dizileri bu dizinin yanından dahi geçemez. Bi kere bu dizide ''O ölürse dizi biter'' gibi klişe sözü maalesef söyleyemiyorsunuz. Ölmez dediğiniz herkes ölüyor:)) En son bu furyaya John Snow'umuzda katıldı. Yazık yavrumu önce bi dağa koydular, kimi sevdiyse öldürdüler. En son sırada buna geldi. Tabi John Snow'a nolur bilemem ama ölmeyeceğini düşünüyorum. Yada öyle umuyorum. John Snow'la ilgili bide klişe laflar var ki üsteki görselden de anlaşılabileceği gibi baya olay oldu. ''You know nothing John Snow''.
 İzlemeyen varsa kesinlikle başlayın bu diziye. İlk dört bölümü zor izlediğim dizinin şimdi her sene yeni sezonunu iple çekiyorum. Pişman olmazsınız.

3 yorum:

  1. Merhaba...Yabacı dizileri pek takip etmiyorum, ancak öyle güzel anlatmışsın ki sevgili Emine açıkcası merak ettim:)) En kısa zamanda seyretmek isterim. Paylaşımın için teşekkürler. Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlersin Beyhancım çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Bloğunu takipteyim canım çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil

 

Artemisin Feneri Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang