30 Temmuz 2014 Çarşamba

Dizi Tanıtımı: ARROW !!

  Başlığa daha çok ünlemle doldurabilirdim ama tuttum kendimi inanın. Çünkü o kadar harika, o kadar inanılmaz bir dizi ki 2 sezonu da yalayıp yuttum diyebilirim. Benim gibi aksiyon, macera ve gizem seviyorsanız bu diziyi beğeneceğinizden eminim. 
  Öncelikle dizi bir gemi kazasında ıssız adaya düşen ve burda 5 yılını geçirdikten sonra evine dönen Oliver Queen'in ada hayatını ve döndükten sonra yaşadıklarını anlatmaktadır. Eskiden milyarder playboy olan Oliver Queen adadan bambaşka bir insan olarak dönmüştür. Annesi Moira, kardeşi Thea ve en yakın arkadaşı Tommy' de bunun farkındadır. Oliver Queen ise bu değişimi herkesten saklamaya çalışmakta ve eskiden ailesinin ve kendisinin yaptığı hataları düzeltmeye çalışmaktadır. Yaşadığı şehri yani Starling City'i eski ihtişamlı günlerine döndürmek için yasa dışı olan Arrow'a dönüşür. Ona bu yolculukta şoförü John Diggle eşlik edecektir.
  Size birazda dizi karakterlerinden bahsetmek istiyorum. Yazının bundan sonraki kısmı SPOİLER İÇERİR haberiniz olsun :))
                                          
İşte yakışıklı ve acayip kaslı başrölümüz Oliver Queen. Gerçek ismiyle Stephen Amell. Starling City'nin bütün kızlarını yakından tanıyor diyebilirim :)) Oyunculuğu oldukça başarılı. Dizide ne kadar sert görünsede gerçek hayatında çok tatlı bir kız babası. İşte bakın:)
Amannn pek tatlılar maşalllah :D
Kadın başrol de Laurel Lance. Gerçek ismiyle Katie Cassidy.
Bu kız hakkında pek iyi şeyler yazamıycam. Dizi boyunca gelgitler yaşadı durdu. Oliver ne buluyor bu kızda anlamıyorum. Gerçi Oliver baya çektirmiş kıza ama ne bu canım dön dolaş Laurel, dön dolaş Laurel. Sıkıldım anlıyacağınız bu kızdan. Neyse!!
İşte benim adamımm
John Diggle, gerçek adıyla David Ramsey. Afganistan'da askerlik yapmış, çok zorluklar çekmiş filan fırt. Oralar kötü, çünkü o konular geçtiğinde Müslümanlara laf ediyorlar(Yada ben fazla alınganlık yapıyorum, bilemiyorum). Neyse, gelelim adama. Bence oyunculuğunda gayet başarılı. Kendini sevdiren bir tarafı var. Dizideki favori karakterlerimden biri ayrıca.
Şapşik diyorum ben ona :D
İşte pc uzmanımız Felicity Smoak yani Emily Bett Rickards. Oliver Queen'e yanık. Bu yüzden Oliver'ın bu kızla olmasını istiyorum senaristler duyun benii. 
  
Meraklıları için Arrow'un sezon fragmanları

1.sezon

2.sezon

3.sezon

İzleyin, izlettirin :D


  

 

5 yorum:

  1. Bu diziye ben de bayılıyorum;)
    Takipteyim canım.

    YanıtlaSil
  2. Başlamadan önce çok ön yargılıydım ne var ki intikam alacak işte o kadar diyordum ama gerçekten kaliteli bir dizi
    Şu anda 3.sezonuna geçtim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende şu an 3.sezon 19. bölümdeyim ceydacım bağımlılık yapıyo valla:)

      Sil
  3. Süpper:)) vazgeçemiyorum bir türlü:)

    YanıtlaSil

 

Artemisin Feneri Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang