6 Ağustos 2014 Çarşamba

Kore Dizisi Tanıtımı: You're All Surrounded, Cunning Single Lady, Doktor Stranger

Tabi ki ben Kore dizilerinden de eksik kalmıyorum. O kadar iyiler ki eksik kalmak olmaz ki canım, ayıp yani. Sene olmuş 2014. Dünya'yı sallayan bir Hallyu kasırgası var. Bu kasırgadan benimde etkilenmem şarttı tabi. Öyle ki bu dördüncü senem. Üniversiteyle birlikte ne kadar Kore'yle ilgili şeylerle ilgilenememiş olsam da vakit buldum mu hiç kaçırmam başlarım bi kore dizisine. Bu aralarda boş zamanım oldukça fazla. Size yeni bitirdiğim ve çok sevdiğim dizileri tanıtacağım.

YOU'RE ALL SURROUNDED
Dizimiz Gangnam polis merkezinde geçmekte. Genel olarak Seo pan seok ve dört çaylağının(Eun Dae Koo, Eo Soo Sun, Park Tae Il ve Ji Kook) maceralarını ve geçmişte yaşadıklarını anlatmakta. 
Ben beni mutlu eden dizileri izlemeyi severim ve bu diziyi izlerken de oldukça mutlu oldum. Öyle ki kahkaha krizine girdiğim oldu. Hele bi piknik sahnesi vardı ki... Neyse anlatmıyorum kesin izleyin :D
Ha bide bunların aşkların vardı :))
Dikkat!!
Dizideki karakterlerin her birinin bir hikayesi var. İzlerken bazen göz yaşlarınıza, bazen de kahkahalarınıza engel 
olamayacaksınız :)

CUNNİNG SİNGLE LADY

+
Dizinin Konusu: Ae Ra mühenlik okuyan Jung Woo ile tanışır. Bir süre sonra evlenirler. Maddi sebeplerden dolayı anlaşamazlar ve boşanırlar. Boşandıktan sonra Ae Ra zor bir yaşam sürer. Jung Woo ise başarılı bir iş adamı olur. Bunun üzerine Ae Ra, Jung Woo ile tekrar evlenmeye çalışır. 
Diziye Joo Sang Wook için başlamıştım. İyi ki de başlamışım. Dizi 1-2 bölümde inanılmaz çekti kendine. oturup arka arka 5 bölüm izlediğim zamanlar oldu. Lee Min Jung ve Sang Wook o kadar tatlı bir çift olmuşlar ki kesin izlenmeli diyorum :)) 

DOKTOR STRANGER

Çocukken, Park Hoon ve onun babası Kuzey Kore tarafından kaçırılır. Kuzey Kore'de Park Hoon, zaten bir doktor olan babası tarafından bir doktor olmak için eğitilir. Park Hoon göğüs cerrahı alanında bir deha olur ve daha sonra Güney Kore'ye kaçar.

 Park Hoon Güney Kore'nin en iyi hastanesi olan Dong woo Üniversitesi Hastanesi'nde bir doktor olarak çalışmaya başlar, ama o kendini tam bir yabancı gibi hisseder. O, Kuzey Kore'den sevdiği kadını getirmek için para kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdır.



Açıkçası bu dizinin sonunda hayal kırıklığına uğradım. Ama izlemeye değer diye düşünüyorum. çünkü son bölüme kadar heyecanını kaybetmedi. Eğer boş vaktiniz varsa izleyin :)  





2 yorum:

  1. You are all surrounded ve doktor stranger da fire vermişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor Stranger'da bende çok fire vermeyi düşünmüştüm haklısın:D

      Sil

 

Artemisin Feneri Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang