29 Ocak 2015 Perşembe

MÜZİK LİSTEM: Dinlenilesi Şarkılar

Deyim yerindeyse popüler kültür dört yanımı sarmış. Yabancı diziler, filmler ve tabi ki müzikler tarafından kuşatılmış durumdayım. Her genç insan gibi bende müzik dinlemeyi çok seviyorum. Ama benim ki hastalık boyutunda. Şehir merkezine uzakta oturduğum için okula gitmek tam bir işkence benim için. Tam olarak 1 saat 15 dakika sürüyor yolculuğum:(
Hal böyle olunca yolculuğu çekilebilir kılan tek şey kulaklığım ve müziklerim. 
Uzun bir süredir aşık olamadığım ve olmak istemediğim için genel olarak hareketli şarkılar dinliyorum. Popmuş, rockmış ayırt etmem hiç. Hepsi benim bebeklerim :D
Gelelim müzik listeme:
IGGY  AZALEA: Eminem haricinde yabancı rap dinlemezdim.  Jennifer Lopez'le yaptığı düetle keşfetmiş oldum kendilerini. Düet yaptıkları '' Booty '' şarkısı ve klibi çok beğenildi. Klibi gerçekten dikkat çekici. Her yer booty dolu :D Benim Iggy'nin en sevdiğim şarkıları ''Work'' ve Rita Ora ile düet yaptığı ''Black Widow''. Özellikle tekrar tekrar Black Widow'u dinliyorum.
OĞUZHAN KOÇ: Sesini bayılıyorum diyemem ama Oğuzhan'ın şarkıları cidden çok güzel. ''Ben Hala Rüyada'', ''Yüzük'',''Her Aşk Birgün Biter'' sevdiğim şarkılar. Benim size önereceğim 3 Adam'ın dünkü bölümde ilk defa dinlediğim ''Bu Yol Uzar'' şarkısı. Bildiğimiz Oğuzhan Koç şarkısı ama ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz. 
SİA: 39 yaşındasın be kadın o ses nereden çıkıyor!! Çok rahatlatıcı bir sesi var. Eminem, Rıta Ora, Jennifer Lopez gibi sanatçıların şarkılarını yazmış. Benim önereceğim şarkısı ''Chandelier''. Avize diye şarkı olur muymuş demeyin, dinleyin :)
MAROON 5: Moves Like Jagger şarkısıyla sevdiğimiz grubun ''Animal'' şarkısını dinlemelisiniz!!
MAJESTE: Önereceğim şarkı ''Sadece Sen'' filminin şarkısıymış. Filmin orjinali olan Kore versiyonunu izlediğim için sadece seni izleme gereği duymamıştım. Kafede arkadaşımla otururken rastladım bu şarkıya. Hemen hazreti google'a yazdım sözlerini. ''Aşk Dediğin''. Kesinlikle harika bir şarkı, dinleyin.
Bu aralar en çok dinlediğim bunlardı. Dinlemekten bıkmadığım ve sürekli dinlediğim şarkılarda şöyle buyurun:
Megan Traninor-All About That Bass
One Repuclic- Counting stars
Passenger- Let her go
Pink- Try, True Love
Kansas - Carry On Wayward Son
Hande Yener- Haberi Var Mı, Naber, Alt Dudak
Demet Akalın- Koltuk
Benim müzik listem oldukça karışık gördüğünüz gibi. Sizinde dinlenilesi şarkılarını bilmek isterim. Sevgiler:)



2 yorum:

  1. Selam iade-i ziyarete geldim takipteyim :) sık sık görüşmek güzel paylaşımlarda yorumlaşmak umuduyla. :) Sevgiler ♥
    Facebook sayfam www.facebook.com/kizsalseylerblog
    Instagram: @kizsalseyler33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim her zaman tabiki:) ❤❤

      Sil

 

Artemisin Feneri Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang