31 Temmuz 2014 Perşembe

MÜZİK ÖNERİSİ: BOYCE AVENUE

Takip ettiğim bloglardan birinde keşfetmiştim bu grubu. O günden sonra bağımlısı oldum diyebilirim. 3 kardeşin kurmuş olduğu bir grup(Pek yakışıklı sayılmazlar :) İspanyollar ama güzel bir aksanları var. Yaptıkları coverlarla tanınmışlar. Bazı coverlar orijinaller hallerinden daha güzel. Grubun en çok beğendiğim üç parçası var. Onları sizinle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle grubun en sevdiğim parçası 'Find Me'. Hatta bu şarkıyı zil sesim bile yaptım. Dinlediğimde beni benden alan, geçmişteki anılarımı canlandıran bir melodisi var.  
En beğendiğim ikinci şarkıda 'On My Way'. Solistin sesinin güzelliğini en derinden hissedebileceğiniz bir şarkı.
Son olarak da 'When The Lights Die' var. 
Şarkıları sözlerinin olduğu videoyla paylaştım. Umarım daha yararlı olur :)
Paylaştığım şarkılar genelde romantik tarzda. Grubun Pop-Rock tarzında şarkıları da var kesinlikle onları ve coverlarını dinlemelisiniz :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Artemisin Feneri Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang