7 Haziran 2015 Pazar

Film Önerisi: PREDESTİNATİON

Bilim-kurgu filmlerine bayıldığımı daha önce söylemiştim sanırım. Film önerileri ile ilgili yazı yazan web sitesinde rastladım bu filme.
Konusunu araştırmadan hemen izleyin pişman olmazsınız yazıyordu. Bende öyle yaptım. İlk defa bi filmi konusunu araştırmadan balıklama atladım diyebilirim. İyi ki de öyle yapmışım. Sizler için konusunu araştırırken okuduğum ve açıklamaları izlemeden önce okusaydım kesin bakmazdım filmin yüzüne. Hiç bi yazımda spoiler vermem bunda da vermiycem merak etmeyin. Bu filmi izleyin güvenin bana. Pişman olmayacağınıza eminim.Hayatımda izlediğim en güzel bilimkurgu filmlerinden biride "Predestination" . Filmi izlerken beyniniz yanmasın dikkat. Benim kafam karışmıştı baya bi ve üç gün boyunca filmin etkisi altında kalmıştım. 

 "Sadece acelesi olanlar geride bir şey bırakır."
 "Kimse masum değil"
Şimdiden iyi seyirler:)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Artemisin Feneri Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang