5 Haziran 2015 Cuma

Takip Ettiğim Diziler: Game Of Thrones, Arrow, Teen Wolf

Sormayın 4.sınıf oldum. Güzel işte diyosanız üniversite hayatına yeni yeni ısındığım için buruk girdim tatile. Gerçekten benim için uzun ve yorucu bi seneydi.Okulda kapanınca baya işsizim şu aralar.Sizinle devam ettiğim dizileri paylaşmak istiyorum.

İlk Olarak ARROW !!
Kesinlikle bıkmadan izlediğim bir dizi. Çok kaliteli asla heyecanını kaybetmiyor. Bu dizi hakkında daha ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız önceki yazıma  buradan  ulaşabilirsiniz. Şimdi 3.sezonuna geldim. Dizide zaten 3.sezonunda. herkes tarafından sevilen bi dizi oldugu icin yedinci sezonunu da görürüz diye tahmin ediyorum.Mutlaka izleyin!


Şimdi Sırada yine işsizlik zamanımda izlemeye başladığım meraktan Dolayı bırakamadığım bi dizi Teen Wolf . Bunu izlediğim  benimle dalga geçmeyin. Evet ergen dizisi ama izlettiriyo valla :)) Şimdi ergen dizisi dedim diye ön yargılı yaklaşmayın. İlk üç bölümü izleyin hemen bağlanacağınızdan eminim.26 Haziranda yanlış hatırlamıyosam dizinin 5.sezonu başlıycak. daha sonra Teen Wolf hakkında geniş bir yazı yazabilirim. Takip edin!
Ahh ahh !! Bu diziyi izlemeyeni dövüyolar. Gerçekten izlemeyen var mı diye merak ediyorum. Bunun hakkında da geniş bi yazı paylaşıcam sizinle. Bunu yazmazsam olmaz. Tabiki bu dizi Game Of Thrones. O kadar iyiki bi diziki dünyada en çok takip edilen dizi oluyor kendileri. Ölen ölene bu dizide. Bunu İzleyin izlettirin bişeyler yapın yani. Hadi sonra görüşürüz :))

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Artemisin Feneri Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang